Οδηγίες Διδασκαλίας – Ύλη Νεοελληνικής Γλώσσας Β΄ Γυμνασίου 2018-2019
Οδηγίες Διδασκαλίας – Ύλη Νεοελληνικής Γλώσσας Β΄ Γυμνασίου 2018-2019
Οδηγίες Διδασκαλίας – Ύλη Νεοελληνικής Γλώσσας Β΄ Γυμνασίου 2018-2019
Οδηγίες για τη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας Β΄ Γυμνασίου Ημερήσιου και Εσπερινού για το σχολικό έτος 2018-2019.
Αποσπάσματα:
«….Οι θεματικοί άξονες, τα κειμενικά είδη, οι δεξιότητες και τα γραμματικοσυντακτικά φαινόμενα που διδάσκονται στη Β΄ Γυμνασίου, παρουσιάζονται αναλυτικά στο ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ (http://ebooks.edu.gr/info/cps/3deppsaps_GlossasGimnasiou.pdf) αλλά και στα «Συμπληρωματικά προς τα ισχύοντα Προγράμματα Σπουδών» (http://ebooks.edu.gr/new/ps.php).
Το περιεχόμενο του σχολικού εγχειριδίου της Β΄ Γυμνασίου από μια στοχοκεντρική οπτική αποτυπώνεται αδρομερώς στον παρακάτω πίνακα:
Θεματικοί άξονες: Ταξίδια, Οικογένεια, Φιλία, Σχολείο, Εργασία, Ενημέρωση, Σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα.
Γένη Λόγου-Κειμενικά είδη: Περιγραφή, Αφήγηση, Επιχειρηματολογία.
Δεξιότητες: Κατανόηση προφορικού λόγου, Κατανόηση γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου, Παραγωγή γραπτού λόγου, Τρόποι ανάπτυξης παραγράφου , Περίληψη κειμένου-Πλαγιότιτλοι, Συνοχή ευρύτερου κειμένου, Αξιολόγηση και διατύπωση επιχειρημάτων.
Γραμματικά – συντακτικά φαινόμενα: παρεπόμενα του ρήματος (διαθέσεις, φωνές, εγκλίσεις, τροπικότητες, ποιόν ενέργειας, χρόνοι, αριθμοί, πρόσωπα), ενεργητική και παθητική σύνταξη, προσωπική και απρόσωπη σύνταξη, επιρρηματικοί προσδιορισμοί, αντωνυμίες, παραθετικά επιθέτων, σύγκριση, σχηματισμός λέξεων με σύνθεση, ετυμολογικά συγγενείς λέξεις….»
Δείτε αναλυτικά τις Οδηγίες Διδασκαλίας (Ύλη) για την Νεοελληνική Γλώσσας της Β΄ Γυμνασίου 2018-2019
(πηγή: Υπουργείο Παιδείας)
Κατηγορία: ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ